Dags

att avsluta helgen...

Haha ja nu är det dags att avsluta helgen...har skickat ungarna i säng och 50% sover redan hehe :D så nu är det bara uppladdning inför nästa vecka....

Kom på att jag har arrangemang typ 3 dagar utav 5 och då är ett återkommande, orkesterspelning, inställt...typ det som är det roligaste hehe :D

Men ska iaf till Tina och klippa mig på torsdag...ska bli skönt att bli av me lite hår...känns som det vuxit på bredden :)
Fick höra idag "Om det är någon som ska till frisören, så är det jag" hehe ett citat av den härliga T så jag får väl ta och beställa tid till både henne och A samtidigt...får se hur det går *flinar*.

Nä nu ska jag ta och kolla på tv-rumsbordet...ser ut som fan där...hehe....

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0