Dags igen...

Hur ska man göra för att slippa betala räkningarna och behålla pengarna på kontot?? Det är en riktigt världslig sak...som Karlsson på Taket skulle ha sagt *asg*, men har iaf gjort "rätt" för mig nu...räkningarna är betalda...Nu återstår att göra mig lite skuldfri på annat håll...haha...bland annat med 2 bullpåsar...men får nog ta och baka nya tror jag :D

I morrn är det iaf nya tag på jobbet igen...vi har en bunt med praktikanter där...

Kan även rapportera att jag besökt Sirpa idag och hon fixade mina tänder så jag har haft, och har fortfarande, ömt tandkött...men det är det värt....snart är det iaf dags för besök hos Tina som ska fixa mitt hår...hehe....ja, som du misstänker så kommer allt det här att spräcka budgeten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0