En fredag

"Hej, har ni hälsat på min fru Linda?" T tycker att vi ska hälsa på hennes fru Linda, notstället....hehe....

Måste säga att dagen har börjat med att folk inte behagade att åka i tid, enligt oss som jobbade med rumsstädningen. Men det gick vägen iaf. Dessutom så var dagens höjdare när tvättmaskinen på jobbet gick sönder, var inte länge sen de bytte till en helt ny...men enligt experten som kom sa att det är bara plast i maskinerna numera. Fortsättning följer...

Efter arbetsdagen, något kortare än vanligt, så åkte vi till sangijärvi, mitt i ösregnet, med sikte på att tvätta och klippa gräset. Well, tvätta gick ju bra men det var värre med att klippa gräset då det började regna efter ett tag. Men vi hann iaf plocka 1 liter hallon och hann bli bitna av ett gäng med svirror. Hann med en liten tupplur också :)

Sen hem och handla och tanka bilen och landa.

Detta var dagens skörd av hallon :)
     Detta var hallonen vi plockade och blev plågade av svirrorna


Fick sådana av Lena G
  Fick 4 sådana här glas av min vän Lena G i veckan :)

Nä nu ska jag ta och surfa vidare,
Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Annaloof

ja ellerhur! Sanningen är ju den att vi ser exakt likadana ut! jag känner mig mycket äldre nu än vad jag var för två år sen men ser likadan ut..

2008-08-22 @ 20:47:25
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0