11 år sen

Idag är det 11 år sen min stora tjej föddes...vilken seeg dragen tillställning det var....usch, var så himla trött efter jag kom hem från BB...men oerhört glad att just hon föddes :) tänka sig också att hon är född precis på en tisdag också precis som det är idag.

Iaf så har dagen spenderats på hotellet som vanligt...först jobb....sen ett besök hos optikern (igen), tiimari och coop...sen tbk till hotellet för jacuzzi badande...ja ungarna badade iaf....
Efter att ha städat efter oss och samlat i hop våra grejer så var det dags att gå ner till restaurangen för lite mat....jag beställde plankan och ungarna varsinn hamburgare....vad r beställde får ni gissa.

Ungarna var super nöjda med hamburgaren och den friterade potatisen har jag smakat tidigare när jag jobbat kväll....men mätta och belåtna så åkte vi hem och chilla lite....A var jätte nöjd me sin dag och det var jätte kul.

Linda: hon undrade förresten vem av tjejerna som var vem...hihi :)

Nu ska jag surfa vidare till soffan :)

Tjing Tjong!

Kommentarer
Postat av: Annaloof

Snart börjar jag kallas för karl-anna. lite som kalle-anka, fast värre...

2008-04-16 @ 19:03:07
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Linda

Nell o Tuva!

2008-04-20 @ 10:16:14
Postat av: veronica

Årena går såå fort, de är ju tack vare barnen man ser hur fort de går..
Grattis till eran 11-åring:-)

2008-04-20 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0