hmmm fick hjärnsläpp

Just när jag skulle hitta på en väääldigt intressant rubrik....så fick jag hjärnsläpp....men så är det äl alltid *asg*

Hursomhelst....så sitter jag och funderar på hur VH:s hår blev...hihi....om du läser detta...hur blev det? blev du nöjd?
Själv är jag nöjd med mitt hår....speciellt när det blev lite mer färgglatt....tro nu inte att det skiftar i regnbågens alla färger...men iaf några....orange, grönt och gult...det är ju fina färger *flinar*

Veckan håller iaf på att "ta slut" så jag antar att på fredag så får man jobba som fan....fullt i morron och på fredag så åker alla....haha....jaja, tur att det inte är som på sommaren, då var det så varenda dag ;0)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det blev
*hur stavas det* pach(?).. vet int hur det stavas (hjärnsläppet smitta av sig *fniss*). Blev bra ser då mkt tjockare ut ni iaf.. är lite ovan ännu med min nya look,luggen vart också lite kortare än jag är van vid:-)
Ska se om jag kan sätta in lite bilder sen på min blogg?
Nu ska jag o nanna kudden. Natti natti:-)

2007-09-26 @ 23:17:53
Postat av: Svinto

jaså får du hjärnsläpp bara så där tvärt? hehehe
fast det är väl som vanligt då eller? *asg*
Trevlig sida du har

2007-10-02 @ 17:05:16
Postat av: Linski

Jo att få hjärnsläpp helt tvärt verkar vara normalt *tyvärr* haha men jag antar att det är nåt man får leva med *flinar*

2007-10-02 @ 18:08:48
URL: http://string.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0