Snart slut

...på denna arbetsvecka...haha....nä inte riktigt *asg* min arbetsvecka är slut nästa torsdag jiiihaaaa...sen är jag ledig 4 dagar :)
Dagen har varit så där...suttit i möte typ 90 minuter...tappade räkningen...sen jobba på jobbet till 13.
Hämta T och sen hem och jobba på en annons....sen tbk till jobbet....då ringer chefen när jag är på parkeringen...ser dock inte att det är hon förrän jag är på väg in i huset.....
pratar med henne och då är annonsen lite för stor...hehe...sen prata med ekonomikontoret,
hem igen och fixa annonsen...men liten paus med pizza...dvs en p-paus.

Jaja, annonsen blev klar, fast jag var inte riktigt nöjd med den...men det är väl som me annan "pill-göra", man blir aldrig riktigt nöjd.

Nu har jag spelat flöjt ett par timmar blev det väl sammanlagt....fick inspiration...sen har jag hört på när T spelade valpen min på althorn :) lät rätt bra trots att hon bara hållt på sen i höstas :)

Hihi, måste också bara nämna att jag hade ett möte i går och det gick jätte bra...sen fick jag höra av chefen att han jag hade haft möte med hade bara bra ord att säga om mig och mitt bemötande hihi...sånt lever man länge på *ler*.

Nu ska jag surfa lite mer, kanske uppdaterar sen om inspirationen sätter fart.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0