Fredag

Nu är det fredag igen och vi sitter och lyssnar på R:s kusin i radion...dvs på finnmix i p4. Tycker han har en härlig röst att lyssna till på radion.

Blev inkallad till chefen idag!!
Hon sa att jag hade hållit tyst om en viktig sak....
Jag tänkte "What the f..."
Sen så tog hon fram en mapp, Johan Gretan poika Bryggaren ja vaiom Anna Lena Druckin jälkeläiset, det visade sig att det var en släktforskning....där både hon och jag stod med.
Vad jag kan läsa ur det så var hennes mormor och min morfars mor kusiner
Så nu har vi bildat "familj" på jobbet....ansökningar för adoption ska vara inne senast den 28 februari...behandlingstiden är 3 månader.

Annars har dagen varit lugn...började 8 och slutade 13 :) mkt skönt med lite kortare dag. Fick lite gjort också...fast en sak blev inte gjort, men fick å andra sidan inget material :) så på måndag förhoppningsvis kanske jag kan göra det :)

I helgen så blir det bara att ta det lugnt...ska nog ta och spela lite och se klart på SATC boxen. Den krånglade lite idag...men jag funderade på om det var dvd spelaren som fick spel...knackade lite försiktigt på den så gick det bra :D

Nu surfar jag vidare

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0