*pust*

Vilken dag det blev...gardinjusteringen...gick väl så där...finns aldrig nåt när man ska ha. Var på ica, coop...ingen av de hade gardintillbehör...jysk hade inte rätt...var på ikea...jo där hade de nån variant...köpte den...well, gick den in i skenan? Nå nääää....men man kanske kan använda dem nån annanstans....Grävde sen i förrådet...hittade ytterligare en variant som R gick och provade...tror den funka.

När jag kom hem åt jag halvkall mat och sen i väg till affären....
Sen i väg på möte...tog stavarna....var rätt skönt att vandra i väg.

Så i morrn blir det också en sån där konstig dag....fast då har jag ju borta en aktivitiet redan så då är det "bara" föräldramöte som gäller.

På torsdag!! Jaaaa, då är det klippning...jaja, urtunning....skulle ha lust att färga håret...men måste skaffa en pensel först tror jag, men ska kolla hurdan modell man ska ha när jag ska bli blondare *asg*. Fast det blir nog en förebyggande åtgärd innan jag gör det...alltså med en antihistamintablett.

Well, nu ska barnet i säng :D Ja inte jag...utan min äldsta tjej :D

Tjing

Kommentarer
Postat av: annaloof

tack. Jag tror det börjar hjälpa lite nu.

2008-09-25 @ 21:51:16
URL: http://www.metrobloggen.se/annaloof

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0