Ny månad - Nya möjligheter

Heter det ju...

Men nya möjligheter...ja till vad egentligen? Det lär man väl märka allt eftersom månaden fortskrider.

Dagen har bestått i att korrigera gardiner och utvärdera vilka man ska byta/sy nya band i.....men vilken tid det tar...vissa fönster man kommer till verkar se så lätt ut...men när man börjar kolla närmare så inser man att man kommer att vara här ett bra tag...

I morrn blir det ett gardinbyte och sen får vi se hur dagen fortsätter...ska ta hand om en "reklamation" från min chef hehe :D well, jag kan erkänna att det kan bero på min egen klantighet...dvs jag valt fel fil att länka....men det är eftermiddagens bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0