Jaaaaaaaaaaaaaaaa

Äntligen så har dagen kommit haha...men dagen gick väldigt söligt iaf...hehe...men nu är jag ledig och ska chilla lite...

T har haft ont i magen och har mått illa...troligen för att hon åt sån kass frulle...tryck på magen och ont i ryggen också...hehe...lite penisionärsvarning...troligen så kanske det var att hon druckit för lite...för när jag började säga att hon skulle dricka så började det känns bättre...haha..."nu börjar jag känna mig konstig" man ska tydligen inte uttala sig för tidigt *asg*.

Nu väntar jag med spänning på att MH ska skaffa sig en blogg hihi...jag håller tummarna iaf att hon gör det *flinar*

Annars tycker jag att denna vecka gick rätt smidigt trots att vi har haft mkt att göra på jobbet....ännu mer blir det i morrn...men då får andra slita *asg*

Nu blir det ett besök på facebook :)

Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0