Idol

Nu är det dags för idols utröstning

Den första som hänger löst är Robin...precis som jag sa tidigare
Den andra som hänger löst är Anna...precis som jag sa tidigare
Den tredje som hänger löst är Johan

Jag har sagt att Robin eller Anna åker ut om det ska gå som tidigare program...

Den av de tre som sitter säkert är Robin *pust*

Nu hoppas jag att det finns någon slags rättvisa att den som sjunger mindre bra åker ut och det var definitvt inte Anna.

En annan sak som jag irriterar mig över är alla brats som skriiiiker *aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* så fort Johans namn nämns....oj oj...jag tror jag börjar bli gammal.
Jag börjar tänka tillbaka på ett program som de gjorde när Beatles var poppis...och där svimmade tjejerna när de såg Beatlarna....

Voi V..... Vem åkte ut? Jo Anna så klart!!

HUR I HELA VÄRLDEN KAN DEN DÄR GRABBEN HÄNGA KVAR??? HAN ÄR JU INTE ENS BRA!!

Nä det var inget misstag att skriva med versaler...

Det är verkligen ingen rättvis tävling...alla som är bättre åker ut på löpande band...Next to go is.....ja jag skulle tippa på Robin....

Kommentarer
Postat av: veronica

JAg råkade se igår slutet och har tidigare hört Johan sjunga.

Absolut fel person som åkte ut..

Han är ju urusel på att sjunga!!

MEn jag gissade att Anna skulle åka ut, nu för tidens röstande suger.. mohaha

2008-11-22 @ 09:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0