hmmm, rubriktorka blir min rubrik

Jaja, man kan inte va på topp varje dag...tyckte det lät så tråkigt med "Fredag" som rubrik...det är ju iofs fredag, men ändå.

Hur som helst så har jag varit ledig idag, inte bara jag...utan R och ungarna också. Blev en lagom sovmorron till 9, hade dock konkurrens om kudden märkte jag... T låg bredvid mig och hade inte med sin egen kudde....fick däremot höra nåt skuuumt i morse...att jag hade varit och hämtat T i natt...jag har absolut inget minne av det...känns skumt...nä förresten skuuuumt.

Sen har dagen bestått i att köra bil, handla, tanka bil, handla igen, äta middag/lunch (ja, en kombinerad). Sen har jag även roat mig me att kolla in SATC igen...är nu på säsong 3 och insåg att det är snart över...haha...har väl några säsonger kvar.

Just nu så pågår en slags maktkamp om fjärren...barnkanalen eller disney?? det är frågan!!

Well i morrn är det dags för Pite resan med tjejerna :) Ska bli kul att komma bort från jobbet och bara ha kul hehe :D Nu hade det varit ett guldläge att ha en digitalkamera....bläää.....men får väl ta me mobilen som jag brukar....irriterande, men nu hade jag jätte gärna velat ha en but that's life.

Snart är det dags för jul...och då tänker man automatiskt på julklappar...har redan börjat fundera över en till A och alla andra här...men vi måste nog ha ett familjemöte tror jag *asg*. Sen så kanske man ska kolla om det är något att ha för den delen *flinar*.

Disney verkar ha vunnit...eller är det nickelodeon?? Danne Fantom är det och ingen gapar iaf...alltid nåt.

Nu är det packning som gäller eller en mysstund i sängen...hmmm, får se vad jag orkar med haha...

Tjing

Kommentarer
Postat av: veronica

Ha de så trevligt i Pite! =)

Kram

2008-11-21 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0