V A R M T

Idag var det väldigt varmt...var ute med ungarna på promenix efter jobbet idag...och när vi gått en bit så ångrade jag mig att jag hade på mig jeans *asg*, men uthärdade.

Det blev promenix, glass och lekplats...rätt kul att dra ut me ungarna så där utan nåt egentligt mål.

Annars har dagen bestått i arbete och sovmorron fast i annan ordning *ler*.

Höll på att glömma att skriva om gårdagens fiasko....men det kanske är bara jag som anser det....

Men när det gäller majbrasan som de hade vid stranden, så min uppfattning är ju att hela högen ska brinna upp...när vi kom till lekplatsen vid stranden idag så stod den kvar där!!!! gissa om jag blev förvånad...jag som hade sagt till T igår "i morron så är det bara en liten hög kvar" haha....det hade brunnit på ena sidan...det hade blivit ett hål just där det brunnit....
Jag hoppas nu verkligen att typ brandkåren kommer och fjuttar på det som är kvar så ingen som ska leka med tändstickor går dit...sånt slutar aldrig riktigt bra.

Nu ska jag ladda upp lite bilder från mobilen...bland annat på den misslyckade majbrasan :)

Tjing tjong - king kong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0