Idag

Idag började en ny vecka...den började väl inte så där himla bra med lite illamående på morronen och seeeg inställning i både kropp och själ...men jag antar att mitt kliande sätter sina spår...sov inte så himla bra på natten.

Nå väl jag ska väl inte klaga...men dan har flytit på och jag har klarat av både jobb och lite privatliv...haha...försökte vila efter jag käkat middag...men kunde inte slappna av, men nu efter flera timmar så känner jag mig mycket mer harmonisk i både kropp och själ. Det som ska bli intressant är om känslan håller i sig tills i morrn.

Kommentarer
Postat av: Annaloof

jag brukar ha pannband men jag skippade det eftersom jag tänkte att det säkert är varmt. Icke sa nicke.Imorn ska jag hem till mamma och hämra det =)

2008-05-19 @ 22:08:55
URL: http://www.metrobloggen.se/annaloof
Postat av: veronica

Tackar:-)

Vad Spännande .. ska vänta ivrigt på dem egobilderna:-)

2008-05-20 @ 18:42:50
Postat av: Anna

jepp men jag måste ha schemat från 16 onde då jag kommer hem. Då jag vet vad jag ska planera =). Jag vet inget om utbildningen än. Är inte klar med komvux kursen heller.. suck. Vad segt det går. Det är väll först i juli jag får veta om jag kommit in. så då blir det antingen att packa eller stanna.

2008-05-21 @ 19:38:41
URL: http://www.metrobloggen.se/annaloof

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0