ahhh

vad jag blir fort stel i ryggen och höfterna....inte bra...men det är väl bara att vila...

Kan ju berätta varför också haha

Nå iaf igår så skulle jag och T ut och åka spark, skulle upp från gården och jag fick inget fäste med skorna och T satt på sparken...jag känner hur jag glider och glider....sen så ramlar jag åt sidan och kröker ryggen bakåt, känns som jag blir dubbelvikt...tappar andan och har svårt att andas en stund...sitter kvar på marken och T blir förstås lite rädd...så tyckte hon att vi skulle parkera sparken...hehe...men när jag hämtat mig så åkte vi på en liten tur och det var rätt skönt att bara glida på den isiga vägen.

Nu blir det lite uppröjning här kring datorn....

Har någon nåt svar på VARFÖR allt samlas här?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tjena bruden.. jaa jag ställer samma fråga.. tittade runt mej nu på databordet..hahaha.. man kan ju undra om en bomb har exploderat här...

ha en skön måndagkväll, här blir det Anna Pihl o lite annat smått o gott

kram

2008-03-17 @ 19:09:06
Postat av: Anonym

Du fattade nog att det var jag... från Luuuleee

kram

2008-03-17 @ 19:13:52
Postat av: Tanja

Samma här...Allt skit hamnar vid burken...why? inte bara saker jag behöver osv utan tometusan allt...vantar mössa leksaker YOU NAME IT...HUGA

2008-03-22 @ 08:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0