intressant dag i morrn

aaaa, jag blir så irriterad på mig själv...jag skulle kolla upp nåt...viktigt..ja kanske...jag kommer inte i håg *asg* öppnar iaf en ny flik i webläsaren för att skriva in adressen och världens hjärnsläpp sätter in...det går inte ens med våld att få fram det just nu...och jag är helt övertygad om att det är endast för att jag skrev in denna rubrik innan jag skulle skriva in adressen i den andra fliken....well, att man aldrig lär sig.

Annars så bjuder morgondagen på lite ovanligheter för en gångs skull :D jag och S och M ska till ötå och höra på en föreläsning och värdskapet :D ska bli intressant att höra och skönt med lite omväxling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



hoppas dagen varit bra

titta gärna in på bloggen för har en tävling.

så titta lite längre ner hittar du den

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-11 @ 23:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0