snö

jaja, det är snöstorm idag...en liten...men det är snö....och vi som skottade snö igår som fan...får hoppas att det smälter bort lite under veckan *asg*.

Fick ett mejl om msn...hehe...ett i raden som alltid kommer då och då...tänkte kopiera in det här

Hey, Det är Andy och John, MSN:s grundläggare, Vi beklagar att vi stör, men vi håller på att stänga msn. Detta är pga. att så många oförstående människor använder alla våra användarnamn. Vi har bara plats till 578 användare kvar. Om du vill stänga din msn användar SICKA INTE DETTA MAIL VIDARE Om du vill behålla din msn SKICKA VIDARE DETTA MAIL TILL ALLA DINA KONTAKTER! Detta är inte en dum vits, vi menar allvar, vi stänger användaren! Du som inte skickar vidare denna mail kommer att få betala 10.00 £ för fortsatt använding. Tryck inte på vidarbefodra, gå in och kopiera hela mailen och skicka ett helt nytt. Tack för uppmärksamheten.

Något att fundera över
Hur kan de här "grundläggarna" veta vem man skickar vidare mejlet till?
Om nu alla i världen skickar runt detta så borde det bli mer än 578 st, vad händer med resten som inte "kommer med" trots att de skickat?
haha jaja, som jag sagt tidigare så tror jag inte så mkt på detta eftersom det kommit många såna här mejl under årens lopp.

Till något helt annat nu...

Jag har undrat en tag nu om det är någon om läser min blogg öht eller om jag skriver för mig själv :) spelar ingen roll för mig...det är ju ett sätt att ventilera...men det är ju kul att veta hihi :D

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag läser din blogg:-)
Jag har aldrig fått såna konstiga mail, verkar ju skumma!
Tycker också att de får räcka med snö, de ska ju snart smällta bort ju!
Nyfiken,Har du nosat på din systers twins?
Här har våran bebis börja och gå:-)
Kram

2008-02-25 @ 16:10:15
Postat av: Linda

Man har ju många som läser men få som lämnar avtryck!

2008-02-27 @ 19:52:18
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anonym vän

jag läser också din blogg en vän

2008-02-28 @ 21:30:32
Postat av: Tanja

Jag läser men e ap dålig på att avttrycka..sorry

2008-02-29 @ 19:43:09
URL: http://whatelseisnew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0