svart hål

Jag har konstaterat att det finns ett svart hål här hemma....jo det är helt säkert....

Saker som hamnar här på "mitt" skrivbord försvinner....så det måste vara ett svart hål som slukar allt...iofs så ligger det högar här, men vad som är där det vet jag inte....det kommer nya grejer hela tiden som teckningar, räkningar, anteckningsböcker, pennor osv osv...tror det finns en och annan hårklämma här också hmmm kanske hit alla hårsnoddar och hårklämmor försvunnit genom åren....who knows
 
image33

Häxa, ritad av TN 2005

Det var pausen...jag har funderat på att städa här...men vad ska man spara? det är ju så många "bra-och-ha-grejer" som ligger här....nu kan jag ju lasta lite på min stora tjej som har sina "habbo-papper" gav dock ett tips om att man kan skriva in i den lilla anteckningsboken som vi skriver in allt möjligt som ska kommas i håg....men men får väl se om det händer.

Nä nu ska jag göra ett försök till att städa upp lite i det svarta hålet....sen så borde jag nog ta och skura golvet härikring också...det svarta hålet genererar damm av någon anledning...hmmm borde det inte generera aska, eld och såna saker? Vad vet jag?

Tjing Tjong

Kommentarer
Postat av: Svinto

Hmm svarta hål? det lät lurigt det

2007-10-19 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0