måndag

Måndagen startade med att jag inte kom upp ur sängen...rent fysiskt så gick det...men inte på det mentala stadiet...haha...kvart över 6 hann klockan bli innan jag drog mig upp...haha....hade ingen konkurrens om mitt täcke och kudde så det blev blev ännu bättre då hihi...

Nu så blev det plötsligt tid för cityakuten så jag ska sluta skriva tror jag om jag får tillgång till tvn hihi

22:00
Ett avsnitt av cityakuten har nu förflutit...haha...måste säga att de tinte hände nåt speciellt och jag som hade kunnat se på lite action på CSI på femman haha...nå nu är båda programmen slut *asg*.

Nu ska jag iaf försöka ta och leta upp lite filer...tycker att jag borde ha fler filer av en viss grej...men kan jag ha bränt dem på en cd-skiva kanske *hmm* nå det är nästa projekt.

Visade sig vara svårare än jag trodde *asg* nu får jag inte ut en skiva som jag testade....typiskt....bläää....får kanske ta järnröret från bilen *asg*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kollar alltid Cityakuten på norska tv3, de ligger före!!

2007-11-06 @ 17:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0