härlig dag...

haha ja det har varit en riiiiktigt härlig dag...

Jobbade i går till 23, sen hem och försöka sova så man kunde sktiga upp för att gå och jobba på morronen igen....

Vippen var bokad i går och x antal killar hade party.....tog 3 timmar att städa efter dem....har aldrig varit me om maken...haha....jag fick stå och gnugga golvet med en borste....ungefär som de skurade golv förr fast jag knäskurade inte...haha....så mitt mål för nästa vecka är att inte städa vippen....

annars är jag helt trött och likgiltig....känns det som....A har fastnat framför datorn numera, måste få bort henne från datorn...inte bra.....får nog damma av schemat som jag gjorde...haha...

Fick rapport att det snöade i Ume i helgen av E....jag svarade henne att det gjorde det inte här....Nu är det bara fem dagar kvar av mitt maratonpass...haha....bättre planering inför nästa lov.....dvs bättring på den fronten av mig image29

hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Linda

Glömde helt bort vad jag skulle skriva!!! Minnet är piss nuförtiden*bläää*

2007-11-05 @ 09:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0