Rent

Nä då jag har inte städat...hehe...men det borde göras också...men man är så jäkla trött varenda dag man kommer hem....well well...idag har jag iaf jobbat i repan....tror inte jag har gjort bort mig så mkt *asg* nå jag ser ju ifall det kommer fler förfrågningar haha....kan säga att kassan stämde efter dagens slut *asg*.

Efter en "hård" dag så var vi sen och badade bastu...jo, på jobbet förstås hehe :) tillbaka till brottsplatsen...men skönt var det iaf...det blev ett par timmar i bra sällskap ;) Ni vet vilka ni är hehe

Nä, nu ska jag gå och läsa lite...

Hejs svejs så länge :)

Kommentarer
Postat av: eira

Oj oj...nu måste här uppdateras!! *flin* Snart är de raff-set som gäller!!

2007-05-24 @ 07:47:46
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0