snart måndag igen...

Vad gör man?? det är nu snart måndag igen och jag inser att det kommer inte att bli kul precis på måndag...haha..."midsommarveckan är lugn" har jag hört men jag tror inte riktigt på det...inte som det såg ut på schemat....min gissning är att vi kommer att hinna med ankomsterna...men det återstår att se.

Annars har helgen bjudit på mer jobb, en vägg kvar....sen ska hela huset strykas på ett varv till....

Ska glo på scrubs en stund...kanske uppdaterar *asg*

- - - - - - En stund senare - - - - - - -

Jo förresten så kanske det kommer en uppdatering av bilder på min bilddagbok, om det nu kan vara av intresse...haha....länk finns bland mina länkar ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0