IdIoTeR

Jag satt och läste en artikel och jag tänkte på vilka idioter egentligen som kom till makten....jag kan då säga att jag INTE röstade på dem, jag kommer ihåg hur det var förra gången de kom till makten i sverige och det var inte speciellt kul....jag hoppas då verkligen att det finns vettiga människor som ska rösta igenom alla förslag som de kommer med...de=idioterna....de kanske kan stoppa några förslag åtminstone...eller det är vad jag hoppas åtminstone...men kanske alla är insnöade....who knows ;)

Annars vet jag inte så mkt....andra natten jag jobbar och klockan är halv 3....kanske jag ska ta och käka min macka snart....Sen ska jag ta och städa lite toaletter och foajén

Var bara tvungen att lägga in den här länken också....fy fan
Jobb- och utvecklingsgarantin....*fnyser*...är inte det egentligen sak samma som aktivitetsgarantin?? Fast det enda jag tror är att de vill ändra på allt som den förra regeringen....

Jag citerar artikeln i ett helt annat ärende:
"Ett av problemen med rollen som arbetssförmedlare, i synnerhet när kraven skärps, är att både stödja, motivera och att kontrollera. Regeringen funderar därför på om det ska vara en ansvarig person som tar besluten om att anmäla den som avvisar lämpliga arbeten eller inte söker jobb tillräckligt aktivt."
Är det här ett steg i ledet att skapa nya jobb??

Måste bestämma oss för hur vi ska göra med kalas...hmmm....sånt ska man tydligen komma i håg *asg* vår lilla tjej fyller 7 haha nu kanske du tänker lilla och lilla...men jag tror att ens yngsta är alltid ens yngsta...

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst det skapar ju nya jobb åt förmedlarna iaf*asg*.
Om man bara visste vilka j**la idioter som röstade på dem?????
Var är ni på söndag då?? Har som sagt present till "lillflickan"

2007-01-05 @ 18:10:04
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: manull

Tänka sig att det finns folk i stockholmen som får betalt när de skulle sitta i en cell för marktmissbruk.
Yänk att det finns folk som röstade blått för att bli bli blåsta.
Tänk er det finns danskar som blev svenskar för att få rösta bort dessa individer som kommer att ställa till det för arbetslösa sjuka.
Mer pengar åt mig!

2007-01-10 @ 08:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0