Blir väl....

....en uppdatering av nåt slag :)

Jag kan ju säga att nu är det typ 2 timmar kvar av min arbetsdag *asg* och tiden mellan 05.00-06.00 går alltid saaaaakkkkktttttaaaaa......nå det blir en natt till i veckan :)

Är du också som jag kanske? Jo, jag läser en massa såna här bra grejer sen så följer jag aldrig dem. Kanske är fler än jag som gör det...eller det är det jag hoppas på iaf hehe :D

Jag tänkte slänga iväg en "dagens" fråga hehe

- Varför är dagens moderna tröjor alltid midjelånga (korta)???

Kommentarer
Postat av: Linda

Min moderna tröja är inte midjelång/kort!

2007-01-23 @ 14:49:50
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: tanjaja

Du en annan springer inte runt med midjelånga/kort tröja inte i denna kylan nu ee det ju tjocka tröjor som gäller..*s*

2007-01-24 @ 09:14:54
URL: http://touchdown78.blogg.se/index.html
Postat av: manull

som expert på ämnet "ASG" de e så långa lr korta för att inte värma rumpan lr för att värma den samma..

2007-02-19 @ 11:18:45
Postat av: Tanja

Men hallå vart har fröken tagit vägen?????kramar

2007-02-27 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0