Party all nite long....nästan....haha....

hehe ja det var party igår och man skulle kunna tro att jag har varit på nåt heavy träningspass *asg* jag har jävligt mkt träningsvärk i låren, just ovanför knäna....gör jävligt ont när man ska försöka sätta sig ner hehe....men vem har sagt att bowling ska vara helt smärtfritt...kul var det iaf.
Började em med E och S med lite skumpa och vin...sen drog vi till jobbet för lite smirre och baccardi tror jag...efter det så blev det bowlingen....puff vann...piff (jag) fick stryk haha....efter bowlingen så blev vi hämtade av taxi till o'learys där åt vi en väldigt kryddstark förrätt och en pepparbiff sen var det tårta till kaffet...Var trevligt där tills vi skulle gå hem och vi väntade på H som ordnade med notan...hehe....vi hann bli erbjudna lägenhet och frågor om varför vi skulle gå hem *asg* nåväl....så kan det gå ibland *asg*

I dag så har det varit s-järvi och så ska jag ju också nämna att min stora tjej blivit ännu större hihi nämligen 10 år :) hon fick 2 hp filmer som hon inte hade, aquarellefärger, pennor av oss...sen blir det väl en cykel så småningom...måste bara kolla priser....haha...hon har sagt "inget begagnat". Blir väl ett kompiskalas nångång här framöver...måste få in lite stålar *asg*. Eventuellt att det blir nån fika för mommo och moffa med sällskap....beror väl på om vissa hör av sig i det ärendet...en har då gjort det iaf.

Nä nu ska jag ta och gå och klia mig på armen haha haha haha

Natti natt, hattifnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med fest. Jag har träningsvärk på konstiga ställen i armarna, visste inte ens att det fanns muskler där:D
Många grattiskramar till största kusinen från alla Karungiungar:)
Vad tror du hon önskar sig? Har inte råd med en ny cykel*asg*

2007-04-16 @ 18:07:02
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: manull

det där med att fetsa när man passerad 30 år är väl ingen hit! ASG

2007-04-29 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0