tänkte...

...skriva nån rad nu....

Har tillbringat helgen i s-järvi som vi brukar, var superskönt att komma dit. Nå väl, har väl inte gjort så himla mkt i helgen....men det var skönt det också hehe....men har en känsla av att både denna och nästa vecka blir lite mer aktiviteter....

Har funderat över när jag ska hinna till Linda nå det löser sig nog också....hoppas jag hehe...nå väl Linda, jag har en påse med kläder ifall intresse finns...

Men annars så har jag fått agera nån slags hårfrisörska i helgen...haha....jo min större klant snurrade in en kam i sitt hår och fick inte bort den, jag tänka mig att hon blev panikslagen....nå väl jag tillbringade först en lång tid att öht få bort kammen från håret och sen få upp knutarna som kammen orsakade....jobbade nog med hennes hår i över en halvtimme totalt...men vi behövde inte klippa det åtminstone.

Händelse nummer 2 *asg* ja det hände en till sån där grej som bara händer ibland...haha...
Nå iaf så satt vi och åt och Teres åt hårtbröd...och plötsligt så ropar hon jätte högt "Tanden är borta!!" *asg* då hade hennes lösa tand lossnat och hon var lite panikslagen först...men det gick bra sen...hehe....

Nå väl vi kom hem iaf och nu ska jag fundera över vad jag ska göra sen i kväll...hehe....roa mig eller jobba lite....det återstår att se :)

Hur var din helg då? Ja exakt, du som läser denna blogg :)

Kommentarer
Postat av: ull

jag har haft en bra början vinst över täby sen tog det roliga slut kommer troligvis inte över detta som hände idag på min 1 timme
(förlust) får man svära på din sida "hjärtat"?
för dom som inte vet så byter jag tilltal till bloggägaren vid varje tillfälle vi talas vid hehe puss och hej leverpastej manull från västkusten.....

2006-10-08 @ 19:31:13
Postat av: Tanja

Min helg ångestfylld men oh well...*s*

2006-10-08 @ 19:42:00
Postat av: Linski

Visst får man svära här om man vill *asg*

2006-10-08 @ 21:25:27
URL: http://string.blogg.se
Postat av: Linda

Du får väl läsa på min sida om du är nyfiken!
R står i hallen o väntar på moster o kusiner, stackarn har fått sova där i två veckor nu*asg*

2006-10-08 @ 22:09:49
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: manull

man få tacke!!
passar på att lägga in ett fult ord som skall vara efter förlusten Jävlar också..

2006-10-09 @ 08:29:18
Postat av: manull

hur har hon det? ser tomt ut..

2006-10-16 @ 12:18:38
Postat av: manull

har du gått i ide? redan snön har ju inte kommit ännu

2006-10-17 @ 13:12:14
Postat av: manull

KVINNA skall man efterlysta dig via tv3 lr

2006-10-23 @ 14:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0