Jahapp....

...du slapp....haha jo jag kom i nåt rimmande här...men jag lovar att det ev kan upprepas...men när, det vet jag inte *asg*.

Har blivit kallare luft här igen :D ingen risk för att bränna sig i helgen alltså, enl meterologen...ska nog kolla om jag har nån slags päls då som jag kan sitta och fånga lite sol i.

vad ska jag skriva mer då? tja jag kan ju skriva t ex om att jag satt i skolan och musen slutade funka 2 ggr...det visades sig att ledaren från den andra kursen hade "snott" den för att det var den enda med usb-kontakt...tack så mkt....nå väl, jag ska ta tbk den, men de får "låna" den till torsdag iaf....hahahahhahaha....som min projektledare skrev så behöver jag en bra mus för att lättare kunna använda programmen :D Bra skrivet...hehe...det var inget direkt citat....

Röt till åt mina barn att inte leka Harry Potter..."Varför inte då?" Fick jag till svar...men är det en bra tid (20:19) att leka HP? Tyckte inte jag iaf..."Vi dansar bara" var också en kommentar...men det är nog inte en lämplig tid att dansa om man ska sova snart....Nå jag får väl ta mig dit in och se vad de sysslar med eg...

Kommentarer
Postat av: Ulle

se till att få tillbaka din mus =)

2006-05-10 @ 09:29:17
URL: http://lulle.webblogg.se/
Postat av: Ulle

Grattis på namnsdagen,,, i efterskott!! =)

Uppdatera lite nu!

2006-05-14 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0