En uppdatering....

.....på begäran så kommer en uppdatering av mitt torftiga liv *asg*

Kan börja med att skriva att vi har bott på hotell förra veckan :) ungarna gillade det skarpt...hehe....sen har jag solat på plajjan....dvs min egen gräsmatta i stugan...hehe...

Håller just nu på med skolarbete och har noll inspiration :D men det löser väl sig...hipp som happ så får man väl lite inspiration *flinar* hoppas jag åtminstone.

Dagens väder: det regnar...haha...säger väl det mesta om min sinnesstämmning...

Annars så är vårbruket nästan helt klart....potatis och lite blommor kvar....har varit ändå en rätt varm vår hittills....iaf ett par dar :D Men jag hoppas på att sommaren blir en höjdare :D Men det återstår att se *ler*

Tack och hej Leverpastej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0