Nytt år

Hehe jaja, jag skriver nu Eira hihi....men eftersom jag inte skrivit nåt på lunar idag så får jag ta och hitta på nåt här...hihi...

Men nyåret firades hemma, finska nyåret firades på gränsen...sen så slocknade Teres på soffan...hihi....

Men det här året kanske blir bloggarnas år så jag kanske ska skriva lite oftare här :D Jag kan ju ta mina väldigt intressanta lunar db om inspriationen tryter *asg*

Well, jag sitter här och ska plugga...har gjort ena kapitlet av veckans uppgifter iaf...men photoshop är rätt kul att hålla på att fixa och trixa :)

Nä du, nu ska jag fortsätta med det jag skulle göra eg...hihi, men man hamnar på sidospår mellanåt :)

Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: eira

Underbart!!! *applåderar*

2006-01-09 @ 12:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0