Den stora dagen....

....jaja, jag erkänner att jag tänkte att en intressant rubrik ev skulle kunna locka till sig nån extra läsare *Asg*. Men då kanske jag skulle ha satt nåt med sex i den istället...hehe....kanske provar det nångång *asg*

Nå, hur som helst....så är det slutprovdags idag...kanske fyller på hur det gick när jag gjort provet *flinar*.

nu är det 16:12 på em...haha...provet gick väl så där *asg* hade 61% så det blev godkänt...så nu väntar jag på vad jag får på resten av kursen *ler*
.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Men du nästa gång kan du ju skriva under vem det va...döe..*asg*
tack för komplimangen...Jag jobbar på den...*asg*
see u later babe...Kram mig

2006-02-22 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0