trött

Brukar inte skriva att jag är trött...men känner mig inte fysiskt trött...men mer mentalt....kanske det som fanns i huvudet blåste bort idag i samband me dagens utflykt...hehe...

Sen har ett barn varit hemma och det andra har efter skolan varit hos en kompis...men man kommer ju alltid "för tidigt" konstigt nog :)

Fick just frågan om till vilken nytta man skriver det här...men men...jag har då inget bra svar på det :)

 
Så jag avslutar det här med en lilja :) Kan väl alltid glädja nån...men jag säger bara att de doftar gott när de blommar *ler*.

Kommentarer
Postat av: eira

Men kära nån - nu har du inte uppdaterat på flera år nästan!!!

2005-10-17 @ 21:33:41
Postat av: Jörgen

Hej hej.....Inget nytt här än.
Ha det bra nu

2005-11-12 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0